ana sayfa > Güncel Haberler ve Olaylar > Fenerbahçe 3-0 Bursaspor maçı özeti golleri 31 Mart 2014

Fenerbahçe 3-0 Bursaspor maçı özeti golleri 31 Mart 2014

Pazartesi, 31 Mar 2014 yorum ekle yorumlara git

fenerbahçe golFenerbahçe 3-0 Bursaspor maçı golleri izle, Fenerbahçe 3-0 Bursaspor maçı özeti izle, Fenerbahçe Bursaspor maçı golleri izle, 31.03.2014 Fenerbahçe Bursaspor maçı, Fb – Bursa maçı, Fenerbahçe – Bursaspor Maçı özeti izle, Fb Bursa maç özeti, Fenerbahçe Bursaspor Maçı geniş özeti video, Fenerbahçe Bursaspor maçı ne zaman hangi kanalda

Spor Toto Süper Lig’in 27. haftasında Fenerbahçe evinde Bursaspor ile 31.03.2014 pazartesi akşamı karşılaştılar.Süper Lig’in lideri Fenerbahçe seyircisi önünde Bursaspor’u 3-0 mağlup ederek ezeli rakibi Galatasaray ile oynayacağı karşılaşma öncesi puan kaybı yaşamadı. Sarı lacivertlilerin gollerini 17. dakikada Kuyt, 75. dakikada Sow ve 86. dakikada Webo kaydetti.
17. dakikada Fenerbahçe golü buldu. Bursaspor defansı inanılmaz bir hata yaptı. Basser ve kaleci Frey arasındaki anlaşmazlıkta Kuyt araya girdi ve golü buldu. 1-0




 

75. dakikada Fenerbahçe Sow’un yerden attığı golle farkı 2’ye çıkardı.
86. dakikada Webo kaleci ile karşı karşıya kaldı ve yerden vuruşunda Fenerbahçe’yi 3-0’a getirdi.

  1. nihaa
    Salı, 23 Şub 2010 zamanında 00:09 | #1

    yazık ya

  2. Salı, 23 Şub 2010 zamanında 01:14 | #2

    helal olsun bursaya for ever fuck fener 😀

  3. jooooo
    Salı, 23 Şub 2010 zamanında 07:56 | #3

    beter olsunlar kral cimbom

  4. gemlikli
    Salı, 23 Şub 2010 zamanında 08:41 | #4

    bir gün herkez bursasporlu olacak ya olacak ya olacak….

  5. sorana sokan
    Salı, 23 Şub 2010 zamanında 09:00 | #5

    tüm cimbomlular yesin fenerin gollerini….

  6. joe
    Salı, 23 Şub 2010 zamanında 10:15 | #6

    fenerbahce zıdanı ronaloyu beckhamı ronaldınyoyu alsada ruhsuz ıbıneler bı bok olmz:D adamı KAHREDERLER kardesımmmm :)

  7. hasan
    Salı, 23 Şub 2010 zamanında 10:27 | #7

    lan cimbomlular rezalet git yoksa yenilirsiniz korkaklar her maçımızda yendik sizi

  8. hakan
    Salı, 23 Şub 2010 zamanında 11:12 | #8

    sıze sadece helal olsun demek duser fenerbahce yonetımı guızaı ne dıye aldınız bılmıyorum sahadfa 10 kısı oynasak daha ıyı ne topa hakımıyetı var nede vuruslara bence guıza gıtsın hemde hemen

  9. özkan
    Salı, 23 Şub 2010 zamanında 12:37 | #9

    KALEÇİDE HATA VAR DEFANS TA HATA VAR NE EDEM BOLE FENERİİ

  10. hakan
    Salı, 23 Şub 2010 zamanında 12:44 | #10

    yazıklar olsun sana fenerbahçe 2.1 yenerken 2.3 yenildin ya nediyim sana

  11. student
    Salı, 23 Şub 2010 zamanında 13:19 | #11

    helal olsun sana bursa geçmiş olsun fener :))),

  12. adem
    Salı, 23 Şub 2010 zamanında 14:02 | #12

    bursa sporu ve ertuhrul hocayı kutlarım bir bjk li olarak bursanın şampiyon olmasını çok isterim ertuhrul hocama bjk yanlış yaptı ama bir gün gelecek bjk yi şampiyon yapacak atakumlu kartal

  13. ömer faruk
    Salı, 23 Şub 2010 zamanında 14:27 | #13

    bursasporu tebrik ediyorum.galatasaraylıyız kapak olsun golümüzü attık helel olsun. fenerin tipi yok şekli olsun,haydi fener ikile yolun açık olsun

  14. arda
    Salı, 23 Şub 2010 zamanında 14:29 | #14

    fenerin işi bitti. gs şampiyon

  15. fenerli
    Salı, 23 Şub 2010 zamanında 14:35 | #15

    ulan yazıklar olsun zaten hiç yendiğinizi görmedik ki

  16. Mehmet
    Salı, 23 Şub 2010 zamanında 15:07 | #16

    TİMSAH SHOOOW !!!!!!!!!!

  17. canhan
    Salı, 23 Şub 2010 zamanında 15:14 | #17

    cok yazık ya teknık dırektorde hıc bırseyden anlamıyo neden semıhı oynatmıyork ı kısacası yazık dıyorum

  18. canhan
    Salı, 23 Şub 2010 zamanında 15:15 | #18

    COK YAZIK DAUMDA ARTIK HIC BIR İŞE YARAMIYO ???????????

  19. asln
    Salı, 23 Şub 2010 zamanında 15:47 | #19

    bu yorum gemlikliye:bir gün herkes bursalı olacak ama geri kalan 364 gün herkes cimbomlu olacak….

  20. burhan:D
    Salı, 23 Şub 2010 zamanında 15:51 | #20

    vallahi süper bursaspor koçum helal 😀 süper brs en büyük!!!!!!!!!!!!!bursaspor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:DDD:Dd:d:d.d.D::D

  21. Erturut Sağlam
    Salı, 23 Şub 2010 zamanında 15:52 | #21

    he be süper goleri yeyin fener ben erturut sağlam

  22. nart
    Salı, 23 Şub 2010 zamanında 16:22 | #22

    hadi wederson santos ikinci golde samba yapıyoda orda emreye noluy iyi kıvırıyo ama nasıda samba yapmıyo :):) ama son golde yağıldı kaldı garibim :D:D:D:D:

  23. fatih
    Salı, 23 Şub 2010 zamanında 17:13 | #23

    fener çok kötü hiç 2-0 dan 3-2 olurmuuuuuuuuu kötüüü
    fener

  24. selçuk
    Salı, 23 Şub 2010 zamanında 18:42 | #24

    helal be bursa ne yendi ama resmen top boyle oynanır maymun oldular

  25. cengizhan
    Salı, 23 Şub 2010 zamanında 23:01 | #25

    iyi oldu fenere hep son sanıyelerde attığı gollerle kazanıyodu birazda yenilmeyi öğrensinler son dakıkada :) gs şampiyon :)

  26. BursaSpoR`Lu
    Çarşamba, 24 Şub 2010 zamanında 01:13 | #26

    BursaSpor’un NasıL Bi azimLi Takım Ruhu oLduğunu Herkez Gördü İnşaaLLah Bu Sene BurSaSpoR’umuz Şampiyon oLacak.. (:

  27. onur
    Çarşamba, 24 Şub 2010 zamanında 09:28 | #27

    tüm fenerlilere geçmiş olsun

  28. cimbom
    Çarşamba, 24 Şub 2010 zamanında 11:33 | #28

    la fenerliler perşembe gnüde lille gömecek size konuşup durmayın la helel olsun bursaya

  29. cimbom
    Çarşamba, 24 Şub 2010 zamanında 11:35 | #29

    bursada ki ruh fenerde yok imansızlar

  30. bilal günarslan
    Çarşamba, 24 Şub 2010 zamanında 13:05 | #30

    arkadaşlar bu maç yenmekte var yenilmekte fenere hak tanımak lazım burada

  31. şşşşasds
    Çarşamba, 24 Şub 2010 zamanında 14:26 | #31

    ne mac guiza cıkmasa belkı 2.1 ken 3.2 olmazdı ne kadar salaq takım bu fener adamın moralını bozmasalar adam oynıcak fenerın bu taraftarı olmasa fener kazanırdı macı

  32. Çarşamba, 24 Şub 2010 zamanında 17:09 | #32

    ben antepten musti ben doğdum doğalı fenerliyim azizyıldırıma sesleniyorum kardeşim ayağına top değmeyen oyuncuları neden tutyosun yolla gitsin örnek giaza kardeşim gitmişin 14 milyon uoroları giazaya yatırrımısın yazık ama fenerbahçeye hak oluyor ama aziz yıldırım gerçekten başkanlığı9 bırak man lazım kendim için değil tarafltarlar sana bıraktıtırır

  33. egemen
    Perşembe, 25 Şub 2010 zamanında 12:14 | #33

    yazıklar olsun fener sana rezil ettin kendinibeeee bence volkan gidip duvar ustası olsun kalecilik ona göre değil:)))

  34. abdurrahim
    Perşembe, 25 Şub 2010 zamanında 12:27 | #34

    bizde milyon dolarlık eşşek varken (guiza) biz bibok yiyemeyizz semih gol gol die taraftar bagırıyor adam semihi oyuna almıyor

  35. sorana sokan
    Perşembe, 25 Şub 2010 zamanında 16:05 | #35

    fb 2 lille 1 uzayacak fener turlayacak
    circop 1 atletico 2 circop zortlayacak

  36. fanatik
    Pazar, 28 Şub 2010 zamanında 10:26 | #36

    türkiyede tek takım gönüllerde tek takım liderlikte tek takım cimbomu hep yenen tek takım şampiyon fenerbahçe

  37. bursalı
    Salı, 02 Mar 2010 zamanında 20:48 | #37

    cinconun elinden kupayı alacaz! şampiyon bursa! :)

  38. doğuştan galatasaraylı
    Çarşamba, 03 Mar 2010 zamanında 20:05 | #38

    fener çok güzel oynadı ve başarıların devamını dileriz her zaman böyle oyna

  39. ölümüne bursalı
    Çarşamba, 10 Mar 2010 zamanında 18:57 | #39

    kesinlikle fener ezik bir takım glatasarayı severim ama biraz ama bnm aşkım bursa spor

  40. ölümüne bursalı
    Çarşamba, 10 Mar 2010 zamanında 18:57 | #40

    sen bir tanesin bursa birincilik bizim heves etmeinnnn

  41. ölümüne bursalı
    Çarşamba, 10 Mar 2010 zamanında 19:01 | #41

    şşasds bana bak guiza olsun olmasın bişi deişmezzzzzzzz

  42. ölümüne bursalı
    Çarşamba, 10 Mar 2010 zamanında 19:04 | #42

    inşallah bunu bi bursaspor oyuncusu okurr size hayranım muhteşemsiniz bnm akrabalarım ya bursasporlu ya beşikteşlı yada cimbomlu ne yazıkki çoğu cimbom ama bazıları ve bende dahil ölümüne bursalıyızzz

  43. ismail efsane
    Cuma, 12 Mar 2010 zamanında 13:56 | #43

    1907 fb çok sever biri vardır

  44. fatihefsane
    Cuma, 12 Mar 2010 zamanında 13:57 | #44

    fb1907

  45. batın
    Salı, 16 Mar 2010 zamanında 12:51 | #45

    lan şerefsizler fenere laf atmayın

  46. batın
    Salı, 16 Mar 2010 zamanında 12:52 | #46

    alex doksana astı

  47. Pazartesi, 22 Mar 2010 zamanında 19:04 | #47

    atarız şerefsin takımm

  48. ölümüne bursalı
    Pazartesi, 22 Mar 2010 zamanında 20:05 | #48

    öyle bir aşk la bağlıyımki bursayaaaaaaaa çok büyük bir aşkkk

  49. bursaspor
    Çarşamba, 24 Mar 2010 zamanında 10:52 | #49

    ŞAMPİYON
    BURSA FENER EZİK CİMBOM EZİK BEŞİKTAŞTA EZİK ADAM GİBİ ADAM ERTUĞRUL SAĞLAM

  50. fevzi
    Çarşamba, 24 Mar 2010 zamanında 23:46 | #50

    ne yaptın fener sen 1. din ya

  51. bursaporlu samet
    Cuma, 26 Mar 2010 zamanında 16:37 | #51

    fener bahçeli bir arkadaşım ne ğüzel söylemiş alex 90 astı diye evet dogru ama ozan valkanın bagırsaklarını kale direğine askı ve bütün fenerbahçelileri maymuna çevirdi galata saralılar siz neden heyacan yapıyorsunuz sizide yenmedikmi
    beşiktaşlılar sizde dahilsiniz biz 5 büyük olmaya deyil 4 büyük yalanının oldugunu ispatlamaya geliyoruz herzaman heryerde enbüyük bursaspor

  52. Ömer faruk Akça
    Cumartesi, 27 Mar 2010 zamanında 13:42 | #52

    fener bahçe siz kim bursayı yenmek kim

  53. Pazartesi, 29 Mar 2010 zamanında 19:25 | #53

    samet sen in soy adın oduncularmııı

  54. adem
    Çarşamba, 31 Mar 2010 zamanında 13:52 | #54

    fener bursayı havada karada …………………anladı

  55. adem
    Çarşamba, 31 Mar 2010 zamanında 13:53 | #55

    kazım olsaydı yenerdik adem

  56. hasan
    Çarşamba, 31 Mar 2010 zamanında 13:56 | #56

    7 b yensinler hasan var bizde

  57. capcup
    Cumartesi, 10 Nis 2010 zamanında 14:30 | #57

    geçmiş olsun fener bahçe

  58. ozan
    Pazar, 11 Nis 2010 zamanında 08:53 | #58

    FeNeRe BöyLe yendik..FeNeRe BöyLe yendik.. Bursa ŞamPİyOn Bursa sPor

  59. bahadır
    Cuma, 07 May 2010 zamanında 16:08 | #59

    fenerbahçe bu sene lig te şapıyon olacakkkk yenicezzzzzzzzzzzzzzzzzz

  60. kanarya
    Cuma, 14 May 2010 zamanında 20:14 | #60

    iyiki bi yenmişler bursa sporlular 😀

  61. melihhh
    Pazar, 16 May 2010 zamanında 02:38 | #61

    (guiza) … emiiiiiiiiiiiii, bir fenerli olarak utanç duyuyorummm bu takımdan!!! geçen kış kasımpaşaya yenil,bugün bursaya yenil,yakında mahalle takımlarına bile yenilirsin!!!
    FENERBAHÇE’Lİ DEĞİLİM ARTIK!!!! ALLAH BELANIZI VERSİN, BUNCA TARAFTARA, BUNCA PARAYA,MİLYON DOLARLIK OYUNCULARIMIZA RAĞMEN YENEMEDİK!!!! FB’DEN NEFRET EDİYORUM,ŞEREFSİZLERRRRRRRRR. BİR TARAFTAR DAHA KAYBETTİNİZ !!!!

  62. melihhh
    Pazar, 16 May 2010 zamanında 02:41 | #62

    ARTIK FENERLİ DĞLM!’!!! GEÇEN SENE KASIMPAŞAYA YENİLEREK GÖZDDEN DÜŞTÜLER,BURSA SAĞLAMASI OLDU! ALLAH KHTSN SİZİ İNŞ!!!!

  63. melike
    Pazartesi, 17 May 2010 zamanında 19:43 | #63

    burada aptal aptal yorum yapan herkese acıyorum yaa… asıl size yazıkkkk….fenere değill!!

  64. meryem
    Cumartesi, 22 May 2010 zamanında 23:07 | #64

    fenere laf edeni öldürürüm

  65. meryem
    Cumartesi, 22 May 2010 zamanında 23:08 | #65

    bencede melike onlara yazık

  66. Mustafa
    Pazar, 23 May 2010 zamanında 00:35 | #66

    olmaynca olmuo .. artık salak esprileri gormekdende midem bulandi Ümraniye gFb . .

  67. Pazartesi, 31 May 2010 zamanında 22:29 | #67

    alın işte ezik fener deil bursa spor 16 mayıs 2010 yılında şampiyon

  68. fenerli72
    Pazartesi, 21 Haz 2010 zamanında 07:44 | #68

    ferbahçede kızların işi olmaz

  69. fenerbahce
    Çarşamba, 23 Haz 2010 zamanında 10:57 | #69

    kardesim kaleci dısarı cıkmasa yenerdik bütun suc kalecının

  70. TeXaS_BuRsA
    Cuma, 09 Tem 2010 zamanında 12:18 | #70

    bence fb yalan.gazianteple 1-1 berabere kalcaklardı adamlar az kalsın .2010 yılında şampiyonlar liginde real madrid’e

  71. FeNeRbAhÇe
    Çarşamba, 08 Eyl 2010 zamanında 02:12 | #71

    lan maçın hepside bursa ballı

  72. Cuma, 29 Eki 2010 zamanında 09:13 | #72

    fenerim inşallah yeneriz arkandayız

  73. Cuma, 29 Eki 2010 zamanında 09:14 | #73

    canım fenerim başarılar

  74. Cuma, 29 Eki 2010 zamanında 19:46 | #74

    geçmiştede gelecektede feneri yenmek geleneğimizdir

  75. Cuma, 29 Eki 2010 zamanında 21:04 | #75

    fenerbahçe yenisde ben fenerbahçeyi bırakmam oleyfenerbahçe oley fenrbahçe oley oley

  76. Cuma, 29 Eki 2010 zamanında 21:07 | #76

    FENERBAHÇEM BENİN BİRİCİK SEVGİLİM SÖYLE SENDEN BAŞKA KİMİM VAR BENİM RARARARARARARA

  77. yusuf
    Cuma, 29 Eki 2010 zamanında 22:27 | #77

    bursa bi şampiyon oldu diye herkes bursalı oldu

  78. fatih
    Cuma, 29 Eki 2010 zamanında 23:17 | #78

    ya arkadas alan svunması yapsanaza hala bıreysel adam korner atıo butun oyuncular ılerı dogru bı ergıc gerı dogru kacmıs uyanık adam nası bos bırakıosun amq baksna sagına soluna ya

  79. kartalbey
    Cumartesi, 30 Eki 2010 zamanında 04:48 | #79

    HAYU KARDEŞİM FENERİ SAVUNAN BAZI ARKADAŞLAR GÖRÜYORUM DAHA GECEN SENE ŞAMPIYON OLMADAN SAHAYA İNENLER SUNU DİYORUM MİLYON DOLARLA LUİZEYİ ALACAGINIZA 2 YTL VERİP RADYO ALSAYDINIZ SAHAYA İNMEZDİNİZ:)

  80. fb kralı dşmanı bursa
    Cumartesi, 30 Eki 2010 zamanında 08:55 | #80

    umudumuzu kesmeyin ben fb liyim 1 rezil olmadım 2 fb de siz oynasaydınız siz de rezil olurdunuz

    BUNU AKLINIZDAN ÇIKAMAYINIZKİ FB GS BURSA SPOR BJK TRABZON SPOR MİLLİ TAKIMIN ARKADAŞIDIR

    BİZ ARKADAŞIZ KRAL GB

  81. sefa
    Cumartesi, 30 Eki 2010 zamanında 09:10 | #81

    fener es es haftaya gorusurus ben denizlispor luyum bank asya 1 lig

  82. sefa
    Cumartesi, 30 Eki 2010 zamanında 09:12 | #82

    yemin ederim herges bursan oltu şampiyon oltu tiyeeeee

  83. baran
    Cumartesi, 30 Eki 2010 zamanında 12:33 | #83

    yahu fenerbahce sen şampiyon olmak istemıyormusun istıyorsan nasıl oynuyorsun yahu allahınız var bizi nıye çıldırtıyorsunuz yazıklar olsun yazıklar olsun ki fanerbahçeden faz gecemıyoz ne yapalım yanı şanpıyon olda sevındır biz taraftarlarını bişi olmaz ama güvenıyoz bır fenerbahçelı olan herkes güzenıyo size şappiyon olacaksınız olunda lütfen

  84. gtx260
    Cumartesi, 30 Eki 2010 zamanında 19:42 | #84

    bir gün herkes timsah yürüyüşü yapacak…! :) fener zor kurtuldu dün 😀

  85. Pazar, 31 Eki 2010 zamanında 12:13 | #85

    birgün.herkes.buralı olacak ve bunu hrkes görecek

  86. Pazar, 31 Eki 2010 zamanında 12:14 | #86

    busene devrim yapacagız

  87. Salı, 09 Kas 2010 zamanında 19:07 | #87

    ne bjk ne gs ne bursa nede trabzon tek büyük fener

  88. Salı, 09 Kas 2010 zamanında 19:09 | #88

    bir gün bu fenere laf eden ağazı açık kalacak

  89. Salı, 09 Kas 2010 zamanında 19:10 | #89

    melike ve meryeme katılıyorum aynen

  90. Salı, 09 Kas 2010 zamanında 19:12 | #90

    niang iğleşsin o zaman görelim (tabi semihte var ama)

  91. hero
    Pazar, 03 Nis 2011 zamanında 18:10 | #91

    HADİİİ FENERR HADİİ FENERR HADİİİİ…YOK ÖLE GEÇEN SENE Kİ GİBİ OLMAYACAK.. EZİLECEK BURSAAA

  92. kamil
    Pazar, 03 Nis 2011 zamanında 18:23 | #92

    en büyük fb burası kadiköy burdan çıkış yok 2 0 yeneriz bursayı

  93. FeNeRLi
    Pazar, 03 Nis 2011 zamanında 18:24 | #93

    fener alıcak

  94. Pazar, 03 Nis 2011 zamanında 19:12 | #94

    gercekten Fenerbahce Bu Sene Sampiyon olcak ya.

  95. Pazar, 03 Nis 2011 zamanında 19:44 | #95

    ÇaNaKKaLe GeÇiLmeZ…..FENERBAHÇE yenilmez….)haydi fenerim..gol gol gol şampiyonluk geliyor…)

  96. sarı: lacivet
    Pazar, 03 Nis 2011 zamanında 19:49 | #96

    en büyük fener yeneriz bu şerefsizleri

  97. feNERBAHÇE
    Pazar, 03 Nis 2011 zamanında 19:52 | #97

    hadi: FNER YAPMA BUNUUUUUUUUUUUUU

  98. Pazar, 03 Nis 2011 zamanında 20:04 | #98

    slm

  99. Pazar, 03 Nis 2011 zamanında 20:05 | #99

    selam yokmu

  100. Pazar, 03 Nis 2011 zamanında 20:27 | #100

    fener gol gol gol şanpıyonluğa doy

  101. feneri siken bursaya koyan beşiktaşa veren kral
    Pazar, 03 Nis 2011 zamanında 20:27 | #101

    bir gün herkes >3GALATASARAYLI<3 olacak

  102. murat
    Pazar, 03 Nis 2011 zamanında 21:08 | #102

    iyi
    oldu
    fenere
    her sene aziz yıldırım la şampiyonluk kaybetse
    bundan
    daha iyisi
    yok
    birazda
    trabzonlu
    kardeşim
    sevin
    sin

  103. mehmet
    Pazar, 03 Nis 2011 zamanında 21:11 | #103

    tamam birgün herkes galatasaraylı olacak ama geri kalan 364 gün herkes FeNeRbAhÇeLi olacak………!!!!!!!!!!!

  104. akif
    Pazar, 03 Nis 2011 zamanında 21:40 | #104

    lan galatasaraylılar kume dusuceksiniz lan sizi yendik lazları yendik 17 kez şam. olduk

  105. m.can
    Pazar, 03 Nis 2011 zamanında 21:49 | #105

    penaltımızı vermediler haksızlık war hakem taraf tutuyor

  106. Pazar, 03 Nis 2011 zamanında 21:54 | #106

    Yaşa Fenerbahçe 61 puanla 2. sırada galtasaray 37 puanla 10. sırada naber……………..

  107. Oflu_61
    Pazartesi, 04 Nis 2011 zamanında 00:17 | #107

    :::ŞamPiYoN::: :::TRANZONSPOR:::

  108. Pazartesi, 04 Nis 2011 zamanında 08:18 | #108

    alex in kaçırdığı gol pozuzyonu çok kötüydü :( :(

  109. Pazartesi, 04 Nis 2011 zamanında 08:23 | #109

    SEMİHİ :) ALEX İ ^_^ STOHU 😀 GÖKAYI 😀 :) :( :)

  110. Pazartesi, 04 Nis 2011 zamanında 08:24 | #110

    FENER CİMBOM FENER YENSEDE YENİLİRSEDE ŞAMPİYON OLCAK ARTIK ANLAYIN TRABZONDA KİM OLMUŞ LAN DİYARBAKIR BENİM 1 . Cİ TAKIMIMDIR DİYARBAKIR 1-2 YEND TABZONU HEMDE TRABZONUN KENDİ SAHHAN SINDA YEDİĞİ ANLAŞILDI HADİ BANA BY BURSALLI EŞŞEKLER
    HADİ SİZE EYVALLAH FENERLİ AKILLILAR

  111. TEKSAS
    Pazartesi, 04 Nis 2011 zamanında 09:48 | #111

    biz karşılıksız severiz.taraftarımız saygılı anadolu çocuğudur.kasamızın büyüklüğüyle değil yüreğimizin büyüklüğüyle sahaya çıkar futbolcular bizde destekleriz.bursaspor aşkı bambaşka.spor centinmenlik ve hoşgörülü olsun küçük bir çocuğun kafasına atılan şişe olmasın.herkes sever biz ölürüz teksas.

  112. GGGGG
    Pazartesi, 04 Nis 2011 zamanında 15:27 | #112

    bursa süpersin hep böyle ol feneri yen çünkü fener ezik ezikkkkkkkkkkkkkkk

  113. Pazartesi, 04 Nis 2011 zamanında 16:47 | #113

    off fener ne güzel giderken bozdular anasını yahu

  114. Pazartesi, 04 Nis 2011 zamanında 17:14 | #114

    sampion fener herkesi yener

  115. sefa semih
    Pazartesi, 04 Nis 2011 zamanında 17:35 | #115

    fener şanpiyon bursada çok kötü burda kim fenere küfürederse yada etmişse etmesin sakın

  116. Salı, 05 Nis 2011 zamanında 08:04 | #116

    en büyük fenerdir böyle bilinsin biz diyarbakır genç fenerlileriz türkiyenin en kıskanılan takımı nedense fener hiç çekemez fenerimizi çünkü türkiyede fenerin rakibi sadeece beşiktaş trabzon galatasaray degildir fenerin düşmanı ligdeki 17 takımdır ve birgün herkes fenerli olucak çünkü bizim takım delale kekeoluk yapmayın

  117. Salı, 05 Nis 2011 zamanında 08:09 | #117

    biz fenerliler nedense her sene şampiyonlugu kovalarız en kötü durumumuzda bile örnek weriyimgeçen sene bizim ilk 11 deki oyuncular nerdeyse son 10 maç sakat oynadılar helal olsun ama bakıyorum beşiktaş ve galatasaraydakiler en ufak bi darbedeb sezonu kapatıyolar işte beşiktaş ve galata gerçegi görüyoruz arkadaşlar bakıyoruz bu senede degişen bişey yok mesela galatasaraylı neill ve baroş oynamak istemiyor sakatlık bahanesiyle takıma katılmıyorlar işte türkiye gerçegi en iyi ve dirençli ekip kanaryadır bun böyle bilinsin siz daha ne galatası ne beşiktaşı ourejmalar simaolar boş oyuncular önemli olan güzel oyuncular degil önemli olan takım ruhudur arkadaşlar

  118. FENERRRR
    Salı, 05 Nis 2011 zamanında 10:54 | #118

    miiletn derdi fener olmuş demek zamanında çook …!!! FOREVER FENER ÖLÜMÜNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

  119. berk
    Salı, 05 Nis 2011 zamanında 15:48 | #119

    fb bursaya 10tane atabilirdi

  120. abdullah
    Perşembe, 07 Nis 2011 zamanında 15:17 | #120

    ulan bursaya yazık

  121. mehmet
    Salı, 26 Nis 2011 zamanında 11:50 | #121

    eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
    bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü
    yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü
    kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkü

    bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
    rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    aassssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbaaaaaaaaaaşşşşşşşşşşşşşşşşşşkkkkkkkkkkkkaaaaaaaa
    bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbüüüüüüüüüüüüyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyüüüüüüüüüüüüük kkkü
    yyyyyyyyooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

  122. Pazartesi, 12 Ara 2011 zamanında 22:03 | #122

    gs bokun teki kulozet başka bişey değil en büyük allah gsye yallah bjye kış kış fbye alkış

  123. asi
    Cumartesi, 17 Ara 2011 zamanında 20:50 | #123

    seviyorum feeeeeeeeeeennnnneeeeeeeerrrrrrriiiiiiiii

  124. Cuma, 27 Nis 2012 zamanında 11:43 | #124

    meraba inşallah fener1-0 yener

  125. Cuma, 27 Nis 2012 zamanında 11:44 | #125

    hehehehehe:)

  126. Çarşamba, 16 May 2012 zamanında 09:36 | #126

    fener olun adam olursunusz şimdi gs liler adamı bursasporlar adamı bjk adamı trabzon sporlular adamı en büyük allah gs ye yalah bjk kış kış fenere alkış 2 dk 1 gol atarız acı varmı acı bursa bacı eyer gs liysen içindeki hıncını göster eyer değilsen bilki bunu yapamasın benim kanım sarı lacivert bunu size söyliyim her bir takımın ayrı bir özellik ama fenerin karizması yakıyor be

  127. hakan
    Çarşamba, 16 May 2012 zamanında 22:09 | #127

    fener bahçebumaçıalcak kupayı galatanın monta edip çıkarararak goleri

  128. ayla
    Çarşamba, 16 May 2012 zamanında 22:09 | #128

    keşin alır demiştim ve aldık çook mutluyum fener hep alır zaten……:))

  129. gnç fenerliler
    Çarşamba, 16 May 2012 zamanında 22:46 | #129

    lay lay lay lay lay yaşa fenerbahçe hll olsun fenere be

  130. fatih
    Çarşamba, 16 May 2012 zamanında 23:03 | #130

    ulan gs liler 14 yıldır kadıköyde sizden kan alıyoruz hala konuşuyosunuz bee

  131. Perşembe, 17 May 2012 zamanında 00:43 | #131

    YUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH FENER ALEX İ ALIO EZİKLER VOLKANI KALEYE ALIO ZİgLER

  132. Perşembe, 17 May 2012 zamanında 04:23 | #132

    SLM MRB BÜTÜN FENERBAHÇELİ ARKDŞLRM YİNE HERZMN OLDUGU GİBİ ANLIMIZIN AKIYLA EMEYİMİZLE YÜREYİMİZLE HEM MAÇI HEMDE KUPAYI ALDIK BUNDAN SONRA KİMSE BİZİ YIKAMAZ DÜŞMANLARIMIZ HERZMN SEVİNDİRECEGİZ HERKEZ BUNU BİLSİN VE YAZIN BİR TARAFA BİZ HER ZMN AZİMLE TEK YÜREKLE TEK İNAÇLA YILMAYARAK HERZMN AYAKTA DİMDİK KALACAGIZ FENER BAHÇELİ TARAFTAR OLARAK ALEXS SEMİH CANER GIRISTİYAN GİBİ VE FENERBAHÇE OYUNCULARINLA GURUR DUYUYORUZ AONLARA TEŞŞ KÜR SUNUYORUZ SALIKSİHAT VERSİN HER ZMN HERZMN FENERBAHÇE

  133. Perşembe, 17 May 2012 zamanında 04:33 | #133

    aykut hocaya ve aziz yıldırıma bütün a zye kadar fenerbahçe kulubüne tam kadro futbolcurarına teşş sunarız

  134. Perşembe, 17 May 2012 zamanında 10:08 | #134

    bursa kimle mac yaptıgını bilmiyor sonrada eziliyor kurban olsunalexe

  135. Perşembe, 17 May 2012 zamanında 10:10 | #135

    fenerbahçeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemmmmmmmmm

  136. kuaför
    Perşembe, 17 May 2012 zamanında 10:29 | #136

    cimbomlular bizi şükrü saraçoğlu stadında gördük yenemediniz başka takımları yendiniz gollerle aldınız 1 gol bile atamadınız çok fazla konuşmayın kimin ne oldu belli zaten

  137. Perşembe, 17 May 2012 zamanında 10:44 | #137

    alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxximmmmmmm
    s

  138. Perşembe, 17 May 2012 zamanında 11:14 | #138

    fener bahçe sen çok yaşa sen bizim herşeyimizsin iyiki warsın

  139. student
    Perşembe, 17 May 2012 zamanında 11:34 | #139

    işte clasıc fb

  140. Perşembe, 17 May 2012 zamanında 12:39 | #140

    fenerbahçe4 bursa 0

  141. Perşembe, 17 May 2012 zamanında 12:41 | #141

    fb4 bs0

  142. kenan
    Perşembe, 17 May 2012 zamanında 13:31 | #142

    takımlara kapak olsun

  143. cimbom
    Perşembe, 17 May 2012 zamanında 19:38 | #143

    laciverti tutmayın leke yapar sarı kırmızıyı tutun kan yapar 😀

  144. Cuma, 18 May 2012 zamanında 11:04 | #144

    :P:P:Pp..p.P

  145. Cumartesi, 19 May 2012 zamanında 17:23 | #145

    SENİ ÖLENE KADAR BIRAKMIYACAĞIM FEBERBAHÇEEEEMMMMMMMMMMMMMMMMMM BENİM İYİKİ SARI LACİVERT OLMUŞSUN <B)SENİ SEVİYORUM FENERBAHÇEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE <3 <3 <3 <3

  146. eyüp
    Cuma, 25 May 2012 zamanında 11:16 | #146

    alex si çok seviyorum

  147. semih
    Pazar, 27 May 2012 zamanında 15:52 | #147

    ben fener için türübünlere bir yolunu bulup çıkarım fener için herşeyi

    yaparım

  148. semih
    Pazar, 27 May 2012 zamanında 15:54 | #148

    ben fener için herşeyi göze alırım

  149. semih
    Pazar, 27 May 2012 zamanında 15:55 | #149

    ben fener için herşeyi yaparım

  150. semih
    Pazar, 27 May 2012 zamanında 15:57 | #150

    benim kanım sarı lacivert kokar gerekirse boyarım her yeri sarı lacivert

  151. semih
    Pazar, 27 May 2012 zamanında 16:00 | #151

    seni ölene kadar peşini bırakmam

  152. semih
    Pazar, 27 May 2012 zamanında 16:01 | #152

    fener seni çok sevdim bunu bil

  153. Cumartesi, 20 Eki 2012 zamanında 20:39 | #153

    adi aslanlarım 2-1 yaparsnız yenersiniz

  154. Cumartesi, 20 Eki 2012 zamanında 20:41 | #154

    fenerbahçe yapmayın ya adi 2 tane az yine çok iyi oynuyorsunuz

  155. Cumartesi, 20 Eki 2012 zamanında 20:44 | #155

    böle devam caner kaçırdı ama olsun morolimiz bozulmasın devam maç 90 dk 2-1 yeneriz bunları

  156. Cumartesi, 20 Eki 2012 zamanında 22:09 | #156

    EN BÜYÜK FB

  157. Cumartesi, 20 Eki 2012 zamanında 22:13 | #157

    BURSALILAR İLLA BURSADA YA DA BURSALIYSANIZ BURSAYI TUTUYOSUNUZ

  1. şimdilik geri bağlantı yok