5 Boyutlu sinemada 5 D film izlemek istermisiniz? video izle

5-boyutlu-filmSinemalarda 3 boyutlu filmler sık sık gösterimlere giriyor.Özel takılan bir gözlük ile üçüncü boyutu derinlik olan  filmleri seyretmek mümkün.Peki ama 5 boyutlu filmler de nerden çıktı demeyin.Dördüncü boyut olarak  oturduğumuz platformun harekete geçmesini de daha önce duymuşsunuzdur.

Tatilya’daki cep sinemalarda filmin sahnesine göre hareket eden platformlar vardı.Emniyet kemerli bu koltuklarda filmin sahnesine göre koltuklar sağa ve sola yatarlardı.Gene film sahnesine göre koltuklar birdenbire titremeye başlar ve ani hareketlerle sanki gerçekten hareket ediyormuş hissine kapılırdık. Şimdi birde bunun 5. boyutu eklendi.

Sinema salonunda hareketli platformda iken birden  rüzgar esiyor,sis basıyor ve hatta üzerinize su damlacıkları da geliyor.Bu 5 boyutlu film gösterimlerinin yapıldığı sinemalar şu an için sadece 9 kişi alabiliyor.Ama filmler 7 dakika sürdüğü için fazla sıra beklemek gerekmiyor.

5 Boyutlu sinemada film izleyen bir kişi video

Şimdi 5 boyutlu film gösterimlerinin nerede olduğunu soracaksınız.Kurtköy ViaPort Alışveriş merkezindeki sinemada 5 Boyutlu filmler gösterime girdi.Bu sinemanın bir benzeri de İstinye Parkında varmış.5 boyutlu filmler gösterime gireli 15 gün kadar olmasına rağmen sinema çoktan meşhur olmuş bile.Bir de sinemanın dışına konulan kameradan film seyredenlerin  bağrışlarını,çığlıklarını kameradan seyredebiliyorsunuz.

Bu sinemalarda oynayan filmler de 5 boyutlu sinemaya göre tasarlanmış.Salona ne zaman su püskürteceğini ve ne zaman sis basacağını,koltuğun hangi zaman ne yöne yatacağını söyleyen 7 dakikalık özel filmler.Kısaca 5 boyutlu sinemaların kısa metraj ataları sayılıyor.

Filmlerin konularına gelince şimdilik 5 ayrı film oynuyor,Film isimleri ,Uzayda yarış,Uzay yolu,Safari,Korku tüneli,Sualtı .Bu filmlere giriş içi 7 TL ödeniyor.Bu filmlerin içinde en güzel olanı Korku tüneli filmidir.Konusu ise,eski bir madenin içinde raylı bir arabanın içinde gidiyorsunuz.Yolda başınıza korkunç olaylar gelirken önden rüzgarı hissediyorsunuz Islak bir yerden geçerken üzerinize su damlaları geliyor.Raylar kopup araçla birlikte yere düşerken ise sahiden de çakılıyormuş gibi koltukta titreşim ve hareket görmek mümkün.En kısa zamanda izlemenizi tavsiye ederim.

50 yorum

  • cem

    5 boyutlu film çok ilginç

  • güneş

    bence çok güzel ben girdim ve çok korkunç ve heyecanlı zaten korku tüneline ve safariye girdim sizinde girmenizi tercih ederim

  • zehra betül

    ben okyanus ve uzay yoluna girdim. uzay yolu eğlenceli ama okyanus korkunç v sanki olayın içindesin gibi okyanusdayken suratıma hep su sıçradı.aniden timsah felan çıkıo ben hep gözüm kapalı durdum. her açışımda biri ağzını açıp yutuyo gıcık bişe. uzay yolunda sanki kafann üstünde uzay aracı uçuo çok pis bişe suratımın ortasınabuhar felanda sıkıyorlar.

  • nbr ben esma nur soyadım gürel sizinle tanışmak istiyom yaşım 15

  • ben esma yaşım 15 soyadım gürel sizinle tanışmak istiyom

  • çok güzel bir filim izlemek iterim eminim o kadar güzel olacak ki arkadaşlar anlatamam

  • >””’ 111111

  • selena 96 bölüm 12 mart 2009

  • arifiyeli arif

    recep ivedıgın filimi olsa ne kada izleyıcısı olurdu kokudan cınamada kımse j-kalmazdı DDD

  • buse

    valla köpekbalığı filan sizi yiyi yo mu yiyince noluyo plase yardım edin

  • Arda

    varya ben Ocean jungle okyanus macerasına girdim süpppperrrrr.en sonunda katil balinanın azına giriyosun orda bitiyo tavsiye ederim uzay hiççç güzel değil.Ama kıvrak.canlı yok tavsiye etmem en iyisi okyanus diğerlerine girmedim daha bakıcaz genede ama tavsiye ederim ki okyanussssssssssss

  • esra

    5 yaşındaki kızımla girdik uzay yoluna çok zevk aldık, çok heyecanlı bulduk ,tekrar gideceğiz

  • yaren

    ben korku tüneline girdim arkadaşımla süper bir film arkadaşlar hepinizin girmesini tavsiye ederim

  • LiLLemaN

    Ya Bende Yarın gidecem :)) OkYanuSa QiRecem :))

  • mustafali

    Ben roller coster’a bindim. özellikle rayların bittiği sahne süper.

  • berkay tokaç

    bence 5 boyutlu sinama cok güzel

  • nurhayat

    ben safariye 6 yaşında oğlumla girdim inanılmz güzel 5 boyutlu süper bişey ya gerçekten yer çakılıp çığlık attığımz süper bi sinema izleme olayı süper herkese tavsiye edrim …

  • NAZ

    Bence çok güzel bn safariye gittim kısacası süperrrrrrrrrrr

  • ennur

    süüüüüüüüüpperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  • can

    bende 5boyutlu sinemaya gittim uzayda yarışa bindim süpperrrrdddddiiiiiiiii rüzgar esssssiiiiiiyyyyyyyoooooorrrrrrrrrrr sissss çııkkkıyyyyyyooooooorrrrrrrr

  • FATIMA

    bende 5 boyutlu sinemaya gittim. manyaq çok süper… ben korku tüneline bindim. sanki içindesin çok güzel..(biraz pahalı:)

  • berksan

    ben hepsine bindim malatya parkta en güzeli su altı ve uzay yolu en korkuncu su altı en kötüüsü safari

  • asya

    bende 5D sinemaya girdim hepsine… Hepside birbirinden güzeldi ve orda olduğumu sandım ama küçük çocuklar binmemeli ben 15 yaşındayım ama yinede binmemeliler

  • TARIK

    BENDE SAFARİYE GİRDİM SÜPER

  • ceren

    çok güzel ben korku tüneline bindim
    yanımda iki kız vardı 20-25 yaşlarında öyle korktularki
    çok korkkaklar binmesin…………:))))))))))))

  • ceren

    zaten gözlükleri çıkarınca hiç bişey olmaz

  • ceren

    optimumda da var

  • nuray

    harika bişi ben kar macerasına ve uzay yoluna gittim yakın zamanda okyanusa gidicem harika kar sıçrıyo yüzüne çıktığımda her tarafım bembeyazdı çok eğlenceli babam ve amcamla girdim onlar bile beğendiiii

  • elif

    harika beeeee

  • zühal

    kızımla girdim süperdi çok beğendi her hafta 1 2 kere gidiyoruz

  • haley

    oww beatiful

  • göknur

    beş boyutlu film gerçekten çok ilginç olmalıdır

  • ayşenur

    var yaa bindimm süperdiii

  • bu ne ya süper daha bugün gittim süperdi karda heyecana gittim yer yerinden oynadı süperdi biraz ıslanma ve titreme oldu ama herşeye değer 5 dk gittim 7.50 ödedim ama herşeye değer genede veriridim süperr

  • mehmet cingöz

    yeniciköye böyle hizmet bekliyoruz 0505 561 9309

  • muhammed temel

    ben gittim arkadaşlar cok korkunç ve kelbek su gıbı seyler geldığınde sankı sana dokunuolar

  • muhammed

    kuzenimle antalyada özdilek te birlikte izledik çok sevk aldık tekrar gitceğiz herkese gitmesini tavsiye ederim

  • buse

    çok eğlenceli herkeze tavsiye ederim…bi an koltuktan düşeceğim sanmıştım birde sular gelnice krktum..:)

  • aleyna

    keşke ben de gitseydim gitmeyi çok isterim çünkü sizin dediklerinize göre harika zaten gitsemde korku tüneline giderim

  • cemre

    ben izledm süper yaaaa

  • su

    safariye gittik ,guseldı vala ben begendım.

  • muhammet lokman

    güzel yapmıslar:D

  • yagmur

    benbindim çok güzeldi ama çok korkunçtu

  • çağlanur karakaya

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrr

  • tuğba

    5 boyutlu mükrmmel maceralı ya suların olduğu yerde yüzüne su fışkırtıyorlar kelebeklerin olduğu yerde her tarafına kelebek konuyor gibi

  • Esmanu NasılSIn Canım IyıMsıısz EkLERMıSIN benIı obenates@hotmail.com

  • Furkan

    Aga Manyaktı Yha Hava falan basıyodu… resmen sanki uçuyodum Manyak bişi yapmışlar Bea. Helal Olsun…

  • ßaqCıLarLı...

    Arkadaşlar ben Uzayda yarış filmine gittim buğun acayip güzel
    bi film kısa ma olsun 212 alışveriş merkezinde 5 tl bilet fiyatları gitmenizi tavsiye edrim çok güzel bi filmdi bi arkadaşımla giitim mutlaka gidin bence kedimi uzayda yrışıyor gibi hissettim resmen bide en öndeydim nese çok artık susim ama mutlaka gidin bence uzayda yarış filmi…

  • bence çok eğelenceli

  • ece

    bn 2 arkadaşımla gtttim ama bir karlı filme birde paradise ye ama çok zevkliidi arkadaşımla bidaha gitcm hemde bugn

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir