Beşiktaş 3-2 Ankaragücü maçı özeti golleri 28 Kasım 2012 Ziraat Kupası maçı

28 kasım Beşiktaş 3-2 Ankaragücü maçı geniş özeti, Ziraat Türkiye kupası maçı Bjk3 2-Ankaragücü maçı izle, Bjk3-2 Ankaragücü maç özeti, Beşiktaş 3-2 Ankaragücü kupa maçı A haber izle,
Ziraat Türkiye Kupası’nda maçında Beşiktaş, ile Ankaragücü 28 kasım 2012 çarşamba akşamı karşılaştılar. İnönü Stadı’ndaki maçı Beşiktaş son dakikalarda bulduğu golle 3-2 kazanarak ı 5. Tur’a çıktı.Maçta Beşiktaş’a galibiyeti getiren golleri 21. dakikada Holosko, 60. dakikada penaltıdan Hilbert ve 86. dakikada Batuhan Karadeniz kaydetti. Ankaragücü, kısıtlı imkanları ve kadrosuna rağmen Beşiktaş karşısında 37. dakikada Timur ve 42. dakikada Kaan’ın golleriyle iki gol bulmasına rağmen yenildi ama futbolseverler tarafından alkış aldı.
BEŞİKTAŞ 3- ANKARAGÜCÜ: 2
BEŞİKTAŞ: Cenk, Mehmet, Akyüz, Ersan, Escude, Emre, Kadir, Hasan, Muhammed, İbrahim Toraman, Erkan, Batuhan
ANKARAGÜCÜ: Bayram, Volkan, Mehmet, Ümit, Bilal, Hasan, Kaan, Aytaç, Timur, Sinan, Teoman
BEŞİKTAŞ 3- ANKARAGÜCÜ: 2
BEŞİKTAŞ: Cenk, Mehmet, Akyüz, Ersan, Escude, Emre, Kadir, Hasan, Muhammed, İbrahim Toraman, Erkan, Batuhan
ANKARAGÜCÜ: Bayram, Volkan, Mehmet, Ümit, Bilal, Hasan, Kaan, Aytaç, Timur, Sinan, Teoman
MAÇTAN ÖNEMLİ DAKİKALAR VE GOLLERİ

21. Dakikada Filip Holosko kendi çabalarıyla sol kanattan etkili bir şekilde geldi. Kaleci Bayram’ın çıktığını gören Slovak oyuncu, savunmanın baskısına rağmen yakın direğe net bir vuruş yaptı ve takımını 1-0 öne geçirdi.

….
….
36. Dakika:.Beşiktaş savunmasının arkasına sarkan Timur Bayram kaleciyle karşı karşı yaptığı düzgün vuruşla takımının beraberlik golünü attı.1-1


….
42: Dakika: Hilbert kafayla verdiği geri pası kısa düştü, Ankaragücü’nden Timur yetişti…Timur’un aşırttığı topa Cenk ceza sahası dışında elle müdahale etti…Dönen topa Kaan güzel bir aşırtma vuruş yaptı ve takımını 2-1 öne geçirdi.

….
….

47 yorum

  • findik

    Her Zaman Her Yerde En Büyük Başkent
    bAŞKent – GECEKONDU

  • selma

    BEŞİKTAŞIM BENİM SENLE HER ZAMAN GURUR DUYUYORUM…

  • zeliha

    herzaman heryerde enbüyük başkent, her zaman başkentte de enbüyük beşiktaş……..karıştırmayalımmmm

  • biz fenerede 4 tane atacagız ankara ankara olalı boyle zulum gormedı haftaya fenerın sansı yok

  • memduh köse

    Ofsaytı vermis macın icine etmis. 1 sıfır olsaydı angarayı gorurdunuz siz. Hayırlısı olsun bir daha bu hakem olmasın.

  • murat65

    beşiktaşın lıverpol dan yediği 8 gölu ömrümce unutmuycam nezanman öcünu alsa ozaman dönucem bjk ye 3 5 gol olur 8 asla düşünemiyorum

  • sami

    haftaya fenere de 4 atarız inşaallah

  • haydı

    katılıyorum zeliha

  • muhammed daşdemir

    bjk bırak fenere barça ya bile en az 4 atar

  • muhammed daşdemir

    imkansız diyenler için barç nın saviyola dönemini unutmayın bjk.2 BARCELONA.1

  • muhammed daşdemir

    KAPAK OLSUN

  • sam

    tık tık tık kim o öcü anayaın …. ankara gücü…

  • bjk

    arkadaşlar 1 – o ankara güzü yeni oo

  • erkoç

    Murat65 sen ömürlük beşiktaşlı değilmişsin dostum.Yazıklar olsun sanaki,utanmadan birde o yorumu yapmışsın.Her kulüp hayatında bu şekilde ufak tefek hayal kırıklığı yaşar.Her taraftar takımını senin gibi suçlayıp,takımını desteklemeyi hatta hatta takımını bırakmaya kalksaydı şimdi taraftar kalmazdı.Resmen kınıyorum..

  • beşiktaşlı artist

    oooooooffffffffffff yenildik bu bu maç böyle olmaz arkadaşlar

  • yenilsende yensende hep seninleyiz kartalımmmmmmmm canın saolsunnnn

  • mertcan akkuş

    arkdaşlar bjk ye laf atan karşısında beni bulur ne var yani bunda yenildi die ankdara gücü yenmediki hakem yendi

  • ß'aşk'ent

    AYVA CICEK ACMIS YAZA MI GELECEK BAŞKENT BEŞİKTAŞ’A BİR BİR GİRECEK…

  • genç bjklı

    bırak bu maçıda onlar kazansın onlar bize 1-0 biz onlara 10000000-0 atarız

  • Aral

    HER ZAMAN HER YERDE EN BÜYÜK BEŞİKTAŞ!!!!!!!!!!!!

  • ÇARŞI

    lig de şansımız bitti..!

  • van'dan fırat şakar

    bu maçı neden kaybettik biliyormusunuz? Quarejma , guti, bobo olmadığı için.zaten dua edin bu 3oyuncu oynamıyor yoksa rezil olmuştunuz

  • emre

    ya bu besiktasinli guti ankaragucune 5 atmis ya arkadaslar duydunuzmu aaaaaaaaaaaaa bu arada herhafta bir yildiz kayiyor besiktastan allahhhhhhhhhh aman allaaaaaaaaaaaahim bjk siz yildiz aliyorsunuz ama bossssss

  • mumyy67

    beşiktalı olmak iyi günde yanında olmak değil kötü günde destek vermektir.her zaman en büyük beşiktaş..

  • yunus

    heyy eziktaşlılar haftaya fener hepinize yetecek dediimi unutmayıınn..

  • BaşqenTLi CojuK

    tık tık tık … kim o … öcüüüü bu alemde EN BÜYÜK ANKARAGÜCÜ lay lay lay layyy layyy . cimboma öyle . fenerede şöyle kartala böyle lay lay lom… 😀

  • baran aykut

    beşiktaş 1980lerde 20 puan alıp ligde kaldıysa 2011dede tum maçları alıp şampuan olacaktı tupcu öyle diyordu göti @uekazma almedyaa semaoya guvenerek biz buyuduk diyecekti olmadı tup patladı artık ligde kalmak için puanlar almaya çalışacak 8taş umarım bundan daha kötu gunlerinide göruruz haftaya öldurucu darbeyi vurana dek k i b 8taşlılar en buyuk kimmişşşşşş FENERBAHÇEEE

  • volkan

    ah be çocuklar yazık ne olacak şu beşiktaşlıların hali bi de utanmadan fenere laf atıonuz fenerde inönüde size gömüp gidecek her zaman olduğu gibi

  • yaf bu beşiktaş ne aman 17 de 17 yapacak merak konusu. ligin 2. yarısına 17 de 17 parolasıyla girmişlerdi ama Q7 ve çetesi yetmedi beşiktaşa… hahahahaa acıyorum bu galatasayla beşiktaşa… çok zavallı oldular :))):)))

  • ümit

    arkadaşlar üzülmeyin ferner maçında daha iyi oynarız

  • ümit nas

    bizde zokaytli olursak bunun hakkını yerde bırakmayız

  • murat

    beşiktaşlilarin herzaman hayyyyraniyim

  • Özlem

    ÖVÜNMEKTE ÇOK HAKLIYIZ SONUNA KADAR BEŞİKTAŞLIYIZ…

  • yıldıray

    beşiktaşın yenilmesi normal çünkü maçta quaresma ve guti yoktu beşiktaş bu önemli iki isim sayesinde kazanıyodu guti nefis pas veriyodu quaresma ise rahat oynuyodu ve şutları mükemmeldi lütfen beşiktaşlı olanlar yorumlarınızı bekliyorum BEŞİKTAŞ YENİLSE BİLE ÖLÜMÜNE BEŞİKTAŞ ne demişler ÖVÜNMEKTE HAKLIYIZ BEŞİKTAŞLIYIZ

  • Ricardo Quaresma

    Balcgula korage maker hre ypol bore ypol!!!

  • Arda Turan

    ne beşiktaşı be en büyük galatasaray !!!

    EN BÜYÜK CİMBOM GALATASARAY

  • kalmaz

    ben bır ankara guclu taraftar olarak sunu soyluyorum. bır takımı oyununu var, bırde gutı, bobo ve quarejma oyunu war…
    ıste takım ıste ankara gucu
    en buyuk ankara gucu baska buyuk yok

  • yılmaz

    beşiktaş fener maçın mükemmel bir kadrosu var Quaresma, guti, simao, almeida, en az 5 tane atarız inşallah

  • mahmut

    dünyada turkey türkiyede beşktaş gönlümdeyse en büyük diyarbakır sporumdur her ne kadar ligten uzak olsaktakta yıkılmicaz durcaz yıllanmış surlarımız gibi ayakta

  • babam bu maçta kalede değildi.o yüzden hakan arıkan (babamın arkadaşı) he bu arada babam (cenk gönen) işte oda bir tane yedi ankara gücü ankaranın en küçüğü ankaranın küçüğü ankara güççüğü

  • babam bu maçta kalede değildi.o yüzden hakan arıkan (babamın arkadaşı) he bu arada babam (cenk gönen) işte oda bir tane yedi babam olsaydı kalede 5-0 6-0 olurduu guti abi simao abi fernandes abi Quaresma abi bide Almeida abi olsaydı işler değişirdi kötü oynadık

  • EndEray

    Bakın beni iyi dinleyin yıldız transferleri boş değil.. Ankaragücü kıskanır fenerbahçe de kıskanıyo Q7 Guti bu iki futbolcuyu fener alamazdı ankaraqücü sittrse alamaz 😀 bikere ankara takımları hepsi toplansa qelmez bu oyuncular :) Bu sene trasfer yaptık bu sene şampiyon olmak zaten zordu.. Biz qelecek sezonun ve ondan sonraki sezonların kadrosnu kurmaya çalışıyoruz aklı olan bunu anlardı..

    Olimpic Sigma diye bi takım duydunuz mu?
    Fenerbahçe ye 7 tane atmış :)

    Leverkuzen bile cimboma 5 tane attı.. O sene liverpool cimboma 10 bile atardı :)

    Ayrıca 1 haftada 3 maç yapacak bi takım sadece adamdan saymadığı bi takıma bilerek maç verirdi bizde öyle yaptık hadi yâlâ 😀

  • erman

    ts ye diyodunuz şimdi yenildiniz ne oldu hahaha!!!
    A.Gücünü yeneriz yani ts yener kolaylıkla
    haha!

  • erman

    şiştinizmi haha!
    ne oldu kızdın mı?
    gülüyom duramıyom hahaha!
    ne oldu haha!
    şişik beşiktaş
    en küçük beşiktaş
    en büyük ts!
    unutmayın
    haha ezo bjk
    haha
    haha

  • erman

    gülebilirmiyim hahahahah
    haha
    en
    ezo
    bjk
    en
    büyük
    ts
    yani
    en
    büyük
    takım
    demek
    istedim
    en
    küçük
    bjk
    yani
    en
    ezo
    takım
    demek
    istedim
    en
    büyük
    ts
    yani
    en
    büyük
    takım

  • bjk her zaman yener ama beşiktaşın eskiden mal gibi oynuyan adamı şaslı oldu
    ankara g. oynamayı bilmez

  • pukay

    yardım lütfen

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir